Ինձ թվում է, որ հեղինակի նշած սկզբունքները պետք է մտնեն յուրաքանչյուր ուսուցչի ամենօրյա աշխատանքի մեջ, դրանք կօգնեն ուսուցչին իր աշխատանքում և կնպաստեն սովորողի մոտիվացիայի առաջացմանը: Կարծում եմ նաև, որ նշված կետերի կիրառումը մեր առարկայական ծրագրերում կապահովի դրական արդյունք ՝ թե՛ դասավանդման և, թե՛ ընկալման հարցում: Այսինքն նշված կետերը օգնում են 2 կողմերին էլ։
Կարևոր եմ համարում Ջորջ Պոյայի նշած այն կետը որտեղ նշված էր, որ դասավանդողը պետք է դասը վարի այնպես, որ սովորողը հավատա վերջինիս հետաքրքրվածությանը առ այն թեմայի, ինչի շուրջ խոսվում է: Կետերից յուրաքաչյուրը շատ կարևոր են, սակայն կուզեմ առանձնացնել նաև այն կետը, որտեղ մասնավորապես նշվում էր, որ դասավանդողը պետք է իրեն պատկերացնի սովորողի դերում, բացատրածը ավելի առարկայացնի, փորձի բացատրել մի քանի տեսանկյունից: Իմ աշխ. պրակտիկայի ընթացքում կիրառել եմ վերջին կետում նշված հմտությունները և ամեն անգամ համոզվել, որ սրանք աշխատող տարբերակներ են:
Оставьте комментарий